6 Aralık 2008 Cumartesi

Mutlu bebek

Dün anneannesi ve dedesi geldi Eskişehir'den. Amcam ve yengem de onlarla birlikteydi. Kucaktan kucağa dolaştı doğal olarak. Herkes memnun yani:) Annemler uzakta olduğu için çok özlüyorlar haliyle. Minik bebeğim bu duygunun ne olduğunu henüz bilmiyor belki ama ne kadar sevildiğini biliyor. Dün bir şey farkettim. Nilsu mutlu bir bebek... Çığlıkları ve gülücükleriyle etrafındaki herkesi de mutlu ediyor. Evet benim minik yavrum sevgiyle büyüyen mutlu bir bebek... Umarım hep öyle kalır...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

telefonuma düşen maille blog a girince bayıldım bayıldım :) tipik bir istanbul trafiğinin oldugu akşamdı ve hareketsiz trafikte telefonun küçük ekranında yüzümde bir gülümseme ile okudum satırları : ) gercekten cok etkılendım ve annelıgın bir kez daha ne kadar ozel bir duygu oldugunu hatırladım :)

ve pamuk sekerin annesi , bi okadar tatlı olan annesi şahane satırlar yazmıs :) özlem ellerine ve yüreğine sağlık :) çünkü su yapmıs oldugun bir cocuk ıcın bır evlat ıcın verilmesi gereken sevgi saygı mutluluk ve huzurdan sonra yapılabılecek en guzel seylerden bırı ;) ve bu bakımdan somut maddesel olanalrı degrsız bulan bırı olarak takdır ettım senı ve bıseyler yazmak ıstedım ...

biz Nilsu 'yla daha senin karnındayken tanıştık :) soğuk bir Ankara akşamında . hani bigun gelecek ve bu satırları okuayacak ya ben de diorum ki nilsucum cok tatlı bir anne ve baban var :) annen cok guzel yemek yapıo cok guzel misafir agırlıo :) dunyalar tatlısı bir ailen var kı iste bu yuzden hep mutlu olacaksın ;)

ve tuuuuummm kalbimle dilerim ki hep boyle mutlu olacagın ve onları da mutlu edıp gururlandıracagın gunler yasarsın :D

Sen Gelince dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler yazmışsın. Ben kim oluğunu tahmin ettim ama yine de emin olmadan adını yazmak istemedim. Hani pot kırmamak adına:) Yine de beni merakta bırakma... Ay tamam Figen doğru mu???