3 Aralık 2008 Çarşamba

Yeni sayfalar keşfediyorum

İnternetsiz bir hayat düşünemeyen, nette ordan oraya sürüklenen, aklına her takılanı araştıran, okuyan, didikleyen ben, ilginç bir şekilde hiç bir zaman bloglara ve kişisel web sitelerine ilgi duymadım. Tesadüfen başka bir şeyi araştırırken karşıma çıkan bir iki blog dışında hiç merak edip okumadım. Ama daha da ilginç olan şu an geçirmekte olduğum değişim. Nilsu için bir blog hazırlamak uzun süredir aklımdaydı. Bu fikri hayata geçirdikten sonra bir anda kendimi başka dünyanın içinde buldum sanki. Anneler, babalar ve bebekleri... Ortak ilgi alanı minik varlıklar olunca nasıl da farklı bir pencereden bakmaya başlıyor insan. Şimdi yeni yeni sayfalar keşfediyorum. Birbirinden güzel bebişlerin yaşamla tanışmasına, ilk adımlarına, yarım yamalak konuşmalarına, serzenişlerine, oyunlarına tanık oluyorum.

Bu değişim benim kadar Babakuş'u da şaşırtıyor. "Sen artık iyice blogcu kesildin başımıza" diye dalga geçiyor benimle. Hadi hayırlısı... Bakalım önümüzdeki günler ne getirecek?

Hiç yorum yok: