21 Kasım 2008 Cuma

1. ay kontrolünde sürpriz gelişme




Konrol için hastaneye gittiğimizde böyle bir şey bekemiyorduk tabii. Kalça ultrasonunda gelişme geriliği saptanmıştı. Doktor kendi kendine düzelme ihtimali de var ama ilerde bir kalça çıkıklığı riski olmaması için 1 aylığına özel bir aparat takılması gerektiğini söyledi. Ben tabii ki yine salya sümük... Korkulacak bir şey olmadığını söyleyerek bizi ortopedik malzemeler satan bir yere yönlendirdi. Gittik, aldık ve taktılar... Basit bir şey, kullanımı kolay ama minik bebeğimi öyle görünce ben yine ağlamaya başladım. Evdekiler bizden güzel haberler beklerken, Nilsu'yu öyle görünce bir ağlama faslı da onlardan geldi... Akşam üstü çok iyi olduğunu düşündüğümüz başka bir doktora götürdük. Yeniden kalça ultrasonuna baktılar. Bu doktor da aynı şeyleri söyledi ve korkacak bir şey olmadığı konusunda beni rahatlattı. Yine de bu aparatı takıyor olmaktan hiç hoşlanmadım. Bebeğimin hareketlerinden yatış pozisyonuna hatta bizim onu tutuş şeklimize kadar kısıtlaması bir tarafa, insanların soruları ve bakışları beni çok rahatsız ediyordu.

4 yorum:

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Merhaba,
Uyku ile ilgili olarak Jodi A. Mindell'in "Gece Boyuncs Uyumak" kitabını mutlaka okuyun, Ferber'le aynı.
Sevgiler, Nilsu'ya öpücüklerr

Sen Gelince dedi ki...

Teşekkürler Tuğba... Mutlaka alıp okuyacağım... Bu arada Ferber ile ilgili gezinirken tesadüfen Maya'nın bloğunu görmüştüm. Hoş bir sürpriz oldu... Ben de Maya'yı öpüyorum... Çok tatlı bir bebek...

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

:)) Çook teşekkür ederim, sevgilerrr

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

meleklerin bu hallerine geri dönüp bakınca, neler yaşamışız, ne göz yaşları dökmüşüz -ki okurken ben yine aladım, hiç dayanamam- o minicik, teslim olmuşcasına havaya kalkan ellerin, şidilerde Ce-e yapıyor oluşuna, biz mi yaşlanıyoruz? zaman mı hızlı, yakalayamıyoruz? dercesine bakaklıyoruz malesef !!!
Allah sağlık ve uzun ömür versin kızlarımıza ve herkesin çocuğuna inşallah :P