9 Eylül 2009 Çarşamba

Hayatta tek bir gün vardır o da bugündür...

Bu aralar yapışık ikiz şeklinde dolaşıyoruz ev içinde… Yalnız başına bir odadan bir odaya gitmiyor… El ele gidiyoruz nereye gidilecekse… Gören gezinti yaptığımızı sanır… Mutfakta iş yapmaya çalışırken paçalarıma sarılmış bir halde… Adım atmak yerine bacağımı sürüklemek zorunda kaldığım oluyor… Bana çok düşkün olduğunu düşünmüyor değilim ara ara… Ama ara ara işte… Dışarıda öyle değil çünkü… Özgür kız rollerini pek bi seviyoruz… Bu arada yeni kelimemiz “abi”… Her yeni kelimeyi sürekli tekrarladığı gibi bütün gün evin için de abi diye diye dolaşıyor.

Geçen gece elimdeki kitabı artık nihayetlendirebilmek için geç yattım biraz… Yatmadan önce balkonda bir sigara tüttürdüm keyifle… Sessizlikte kendi sesimi dinledim… İçimin dehlizlerine şöyle bir baktım gözucuyla… Girmeye çok cesaret edemedim çıkamam diye… Bir de uykusuzluktan ötürü… Ama duyduğum tek şey mutluluktu… Bu koşuşturmanın, yorgunluğun içinde unutuyorum çoğunlukla… Daha sık hatırlatmam gerek kendime… Evet kesinlikle yapmam gerek…

18 yorum:

ELİF dedi ki...

Özlemciğim o yapışıklık halleri aynen bizde de var.Mutlu olmana çok sevindim canım benim.

Anne İş'te dedi ki...

Mutluluğun sesini dinlemeye devam:)))

ve kanguru ailesi;bitmesin bu tatil fotoları..

Sevgiler

Güneş Akay dedi ki...

Çok haklısın özlemciğim bugünü yaşayabilmeliyiz doyasıya, ama biz ev-babanne-iş-babanne-ev arasında mekik dokuyoruz. Haftasonu gelsin diye haftabaşından bekliyoruz.

Deniz dedi ki...

ben gizli gizli garip haz alıyorum bu yapışıklıktan, itiraf edin siz ?;-)

Burcu dedi ki...

foto yine çok güzel.. Yapışkanın da çok tatlı.. :)

Naile dedi ki...

İlk paragraf aynı bizi anlatıyor, neden böyle yapıyorlar ki?
Allah mutluluğunu bozmasın..

balböcükleri dedi ki...

bu bacaksızların böyle bi dönemi var:)yapışık gibi gezmeler.ama çabuk geçti bizde.sizdede öyle olması temennisiyle diyelim.belkide kendilerini güvende hissetmek istiyolardır.kim bilir

Esin dedi ki...

Yapışıklık geçmiyor ,en azından 2 yaşına kadar böyle.Tecrübe ile sabit :))))

sinem dedi ki...

Başlık öyle güzel ki Özlem evet dün bitti yapılanları telafi için geç kalındı ,yarınsa henüz başlamadı,neler yaşanacak bilinmez yaşadığın şu an var senin için sadece içinde olduğun an.Mutlu olmana çok sevindim.

Sen Gelince dedi ki...

Elif asıl mutluluk mutluluğunun farkına varabilmik:)

Sen Gelince dedi ki...

Dijle'cim inşallah yapabilirim her zaman... Fotolar bir müddet daha devam edecek:)

Güneş'cim evet hayatların koşuşuturmacası bizi daha gergin yapıyor ama gideni ve geleceği bir kenara bırakıp o anı yaşasak çok daha güzel anlar paylaşmış olacağız... Böyle söylediğime bakama sadece belki daha sık hatırlarım diye yazdım o postu:)

Sen Gelince dedi ki...

Deniz itiraf ediyor bazen ben de... Ama bazen... Geçen cumarkesi iftar yemeği için konuklarıma hazırlık yapmaya çalışırken pek de hoşnut kaldığımı söyleyemem:)

Burcu çok teşekkürler:) Bana pozitif bir enerji verdiğini daha önce söylemişmiydim hiç... İltifattan ötürü söylemedim bunu... Genel olarak:)

Sen Gelince dedi ki...

Naile amin, hepimizi için... Bu sorunun cevabını bulursan beni de haberdar et lütfen:)

Serpil belki ama sokaktaki tavrıyla çelişiyor biraz:) Umarım öyle olur ya da umarım öyle olmaz... Bak bilemedim şimdi:) Neyse hoşgeldin bu arada:)

Sen Gelince dedi ki...

Esin 2 yaş kirizyle biter diye umalım o zaman:)

Sinem teşekkürler... Çok haklısın ama keşke bunu her zemen başarabilsek:)

durununannesi dedi ki...

Çok sevindim ,mutluluğun daim olsun inşallah. Arada bir durup şu miniklere bakıp mutlu olmamak elde mi? Hayatta azıcık da olsa koşuşturmayı kenara bırakıp hayattan,bu güzelliklerden keyif alabilmek lazım...
Bu arada inanır mısın bazen evde 3 kişi oluyoruz paçamı bırakmıyor ki tuvalete gideyim.Hemen banyonun kapısına yapışıyor şap şap kapıya vurup,anne diyor:) Onun da keyfini çıkarıyorum nasıl olsa ilerde tuvaletin kapısında beni beklemeyecek:)

Adsız dedi ki...

yapışma 2,5 yaşına gelmiş oğlumda bile hala var. malesef bazen çok sinir bozucu olabiliyor ama işim acele değilse bi yere yetişmem gerekmiyorsa tadını çıkarıyorum o anların. nasılsa büyüdüklerinde bırak yapışmayı, belki bizi yanlarında bile istemeyecekler.

Sen Gelince dedi ki...

Gülcan yani bir süre daha devam edecek bu durum diyorsun:) Çoğunlukla keyifli ama bazen öyle durumlarda kalıyorum ki ne yapacağımı şaşırıyorum ben de...

Sen Gelince dedi ki...

Bige çok teşekkür ederim:) Aynen ya paçama yapışık ya iki bacağımın arasında... Ama yalnız evde... Dışarda tanışmıyoruz:)