1 Aralık 2008 Pazartesi

En son haberler

Nilsu yeni tatlara alışma konusunda oldukça başarılı. 1 hafta önce kahvaltıya başladık. Yumurta sarısı (katı pişmiş) labne peynir, pekmez ve biraz ekmek içi... Tatları karıştırıp bulamaç gibi yapmak istemedim. Önce tek tek tatsın sonra gerekirse karıştırırım diye düşündüm. Katı yumurta sarısını sevmedi önce. Ben de sevmem demir gibi gelir tadı. Ağzından dışarı çıkardı. Peyniri biraz aldı ama sonra öğürdü. İkinci gün peynirle pekmezi karşırdım, içine de ufak ufak ekmek içi doğradım. Yumurtayı ise tek başına yedirdim. Böyle böyle her gün biraz daha yol katettik ve bugünkü noktaya geldik. Bugünkü nokta ne mi? Minik kızım her lokmadan önce ağzını kocaman açıyor ve kahvaltısı sona erince ağlıyor.

Çorbaları zaten çoktan benimsemişti. Bu aralar çeşitli denemeler yapıyorum çorba konusunda. Yine hepsini bir araya getirmek yerine 3'lü, 4'lü kombinasyonlar deniyorum sebzelerle. Böylece bütün sebzelerin karışımından ortaya çıkan bir tadı benimsemesindense, farklı tadları öğrenmesini sağlıyacağım. Bir tek tarhana konusunda başarı gösteremedim.

3 gündür çığlık çığlığa bağırıyor. Arkasında ya da uzağındasanız kötü bir şey oldu sanabilirsiniz. Ama önden bakınca bu çığlıkları ne büyük bir keyifle attığını görüyorsunuz. Bir de ardından ben yaptım edasıyla gülmeler ki gerçekten komik oluyor küçük cimcime.

Bu arada Ferber konusunda paylaşmak istediğim şeyler var. Ama bunu geniş bir zamanda özel olarak yazmak istiyorum. Richard Ferber'in " Solve Your Child's Sleep Problems" adlı kitabını Türkçe çevirisi olmadığı için okuyamadığımdan yakınmıştım. Mayushka'nın annesi Tuğba'nın önerisi üzerine Jodi A. Mındell'in "Gece Boyunca Uyumak" adlı kitabını aldım. Eğer bebeğinizin uyku problemi varsa gerçekten faydalı olacağını düşünüyorum. Mutlaka okumalısınız.

Hiç yorum yok: