24 Ağustos 2012 Cuma

Kollukları attık

Ve Bodrum Bodrum… Herkes bilir ne denli aşığı olduğumu. Her yıl nasıl iple çektiğimi… Küçük kaçamaklara rağmen çok ihtiyacım vardı bu tatile… İşlerin yoğunluğu, ofis gerginlikleri, üzerime yapışan sorumluluklar ve o sırada şehri kasıp kavuran sıcaklar öyle sıkmıştı ki, kelimenin tam anlamıyla gün saydım. Biliyordum tabii orada günlerin saymaya bile fırsat bulmadan gelip geçeceğini. Tabii çocuklu tatilin getireceği yorgunlukları…

Bizim cücenin de çok ihtiyacı vardı bu tatile. Önce öğretmeni doğum nedeniyle ayrıldı. Ardından kankası tatile gitti. Bizimki duygusala bağladı tabii ki. Gitmek istemedi, sürekli beni istediğini tekrarladı, hassaslaştı. “Ama anne ben seni çok özlüyorum. Ya yine özlersem, ya seni yanımda istersem” cümleleri tekrarlandıkça tekrarlandı.

Çok maddeli bir anlaşma imzalayıp çıktık yola. Beni üzmeyecek, yemeklerini düzgün yiyecek, her şeye ağlamayacak falan filan… Birinci hafta babayı bıraktık, teyzeyi ve kuzeni aldık yanımıza. Bodrum sınırlarında Anneanne ve dede ile buluştuk.

Mümkün mü biri 4, biri 1 buçuk yaşında iki veletin bir araya gelip de sakin kalması. Gerçi hakkına yemeyeyim sahilde olduğumuz süreler en harika olanlarıydı. İki tane su kuşu, bütün gün gıkları çıkmadan yüzdüler, kumlarla oynadılar. Bu yıl bir ilgi gerçekleştirip öğle uykularımızı da plajda gerçekleştirdik. Böylece biz de dört duvar arasına sıkışmadan o saatleri değerlendirebildik. Akşamları dans ettik, gösterilere katıldık yine her zamanki gibi.

İkinci hafta babakuş da geldi ve başka bir otele geçtik. Benim yüküm hafifledi derken, babaya kavuşmuş olmanın şımarıklığı ile mi bilmiyorum bizim aramızda sürekli didişmeler başladı. Bildiğiniz didişme ama. Yine de üç kişilik aile olduğumuzdan beri yaptığımız en dinlenmeli, en eğlenmeli tatildi. Hatta ben araya küçük çılgınlıklar bile sığdırdım.

En önemli gelişme ise miniğimin yüzmeyi öğrenmiş olması oldu. Kollukları attık... Geçen sene diptin yüzmeyi öğrenmişti zaten... Ardından da sırt üstü yatıp dinlenmeyi.... Görseniz o kadar komik mi. O baş iyice kaldılıyor, tekniği adlandıramıyorum bile.

Döneli 15 gün oldu. Bu arada bayram nedeniyle iki günlüğüne Eskişehir’e gittik. Yarın sabah da 5 günlük başka bir gezimiz var. Leyleği havada gördük sanırım. Onun detayları bir sonraki posta artık.

Bu arada Nilsu zıvanadan çıkmış durumda. Gerçekten çok hırçın, çok mızmız… Dönüşte bir uzmandan yardım almayı bile düşündüm. Tatil yazısının böyle bitmesi biraz garip oldu ama böyleyken böyle işte…

Unknown dedi ki...

Maşallah doğunca hemen büyüyorlar değil mİ? bende 28 haftalık hamileyim. kızım için başladığım blogum http://hamilelikteben.blogspot.com/
sizi de beklerim:)

Nil dedi ki...

Ne Bodrum ne Eskişehir. hala gidip göremediğim yerler. inşallah birgün biz de gideriz.

biz kızımla hergün didişiyoruz. dün bir anlaşma yaptık. bakalım ne zamana kadar ihlal edilmeden devam edebileceğiz.

elif-kayra dedi ki...

dönem dönem hepsinde oluyor hatta yaz dönemlerinde biraz fazlalaşıyor belki onlarda bize hasret oldukları için bu şekilde tadını çıkarıyorlar olabilir. biraz daha bekle derim ☺☺☺

Burcu dedi ki...

Aferim benim akıllı, becerikli kızıma... Anneye de aferim tabii... :) Yaz bitiyor, bolca gezin, kışın yerimizde oturcaz nasılsa.. Öperim..

Itır dedi ki...

İyi bir uzman bulursan bana da hebr ver, halimiz pek fena bizim de!!! :(

füsfüs dedi ki...

son yazdığına +1 diyorum özlemcim. 4 yaş bize de hiç iyi gelmedi düzelir umarım. sık sık yaz işte böyle, öperim

Serpil dedi ki...

Aferin tatlı kuzuma. Tatil cocukla da güzel Özlemcim. Simdiki tatilinin postunu iple cekiyorum. Geciktirmee:)

Dilek dedi ki...

nilsu çok tatlı maşallah.. bekleriz biz de blogumuza..

Dijle dedi ki...

Tebrikler benim güzel kızıma,ve size de tekrar iyi tatiller Özlem'cim.

Okullar açılıp,rutine dönünce son paragrafa ihtiyacın kalmayacak eminim:)

Sen Gelince dedi ki...

Kermit'in Mutlu Dünyası teşekkürler:) Gerçekten öyle... Uğrayacağım mutlaka:)

Nilhan umarım:) Umarım anlaşmanız ben bu cevabı yazıncaya kadar bozulmamıştır çoktan:)

Elif haklısın ama uzun zamandır bekliyoruz aslında:(

Burcu'm ah bilsen doyamadım gezmelere:)))

Itır hadi ya? Yalnız değilim desene:)

Füsun evet 4 yaş fos çıktı. Bakalım umutlar 5 yaşa...

Serpil'cim yazacam elim varırsa... Şu hırçınlıklar olmasa pek çok konuda harika:)

Dilek teşekkür ederim:) Uğruyacağız hemen:)

Dijle'cim umarım, ama başka gelişmeler oldu:)

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Sitenizi yeni kesfettim, cok icten paylasimlar

Izleyiciniz oldum

Sizi de benimkine beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler

Ates boceginin annesi muge:)