27 Haziran 2011 Pazartesi

Nerde kalmıştık?



Bu kadar uzun süre kayıplara karışmışken yine, bu son, artık bu kadar uzun süre ara vermek yok demeye utanıyorum… Ama niyetim bu yönde böyle biline…

Nerde kalmıştık? Evet, en son postun sorusu 3’ün level olup olmayacağı konusuydu. Şimdilik olduğunu söyleyemeyeceğim. Zira her durum ve koşulda arızaya açık bir kızım var. Yoksa “Kuşlar yemler bizi” diyen bir bücürün, “Hayır kızım kuşlar gagalar” diye düzelttiğim için kendini yerden yere atmasının başka bir açıklaması olması gerek.

Eminim bu ruhsal dalgalanmalarda küçük kuzeninin aramıza katılmasının ve birkaç ay sonra kreşe başlamasının da büyük payı var. Evet, biz okullu olduk. Hem de ev içinde ara sıra anne ve babasına şaşırıp “Öğretmenim” diyecek kadar klasiğinden… Üçüncü günden sonraki yaklaşık 1 haftayı saymazsak çok da sancılı bir alışma dönemi geçirmedik. Umarım böyle devam eder.

Tabii kreşle birlikte var olan hastalıklarımıza da yeni bir boyut geldi. Eylül’den beri her viral enfeksiyonla nükseden ve bir türlü geçmek bilmeyen öksürüğün nedeninin alerjik astım olabileceği yönünde araştırmalarımız devam ediyor. En iyi hastane ve doktorlara rağmen tam olarak ne odlunu öğrenemedik. Birine göre alerjik astım, diğerine göre alerjik rinit, bir diğerine göre alerjik rinit değil ama alerjik astım olup olmadığı da belli değil… Sanırım tam teşhis başka bahara kaldı. Yani sonbahara…

9 yorum:

annesiningülü dedi ki...

hay allah umarım alerjik bi durum olmasın :( geçsin bitsin bir dahaki bahara kadar. biz yaşadık aynını çok yıpratıcı çokk :(
okul hayırlı olsun :)

ELİF dedi ki...

2.fotoya bayıldım...Umarım geçici alerjik bir durumdur Özlemciğim...

Burcu dedi ki...

Bence de ara vermemelisin ve daha çok yazmalısın şekercim... kreş detaylarını, doğum günü detaylarını, level detaylarını... Herşeyi...

Burcu.. dedi ki...

Kuşlar yemlermiş işte, sen mi bileceksin doğrusunu o mu:)

AYÇA dedi ki...

O kadar ara ver kısacık yaz 2 resim koy olmaz ama ya :))) hayırlı olsun kreşiniz.

Itır dedi ki...

Vayy saçlar amma uzamış!! lüle lüle, yerim onu ben!

Sen Gelince dedi ki...

Bahar evet aynen öyle. Tam olarak ne olduğunu bilirsek önlemimizi de alırız. Teşekkürler:)

Elif Sapanca'dan:) Umarım canım:)))

Burcu'cum di mi:))) Geçmişe mazi derler ama bundan sonra daha fazla yazacam:)

Valla Burcu aldım ağzımın payını ne diyeyim:)

Ayça az ama öz. Belki böyle daha sık yazarım:)

Uzadı biraz işte Itır'cım... Çok seyrek ama buna da şükrediyoruz:)))

didem dedi ki...

O kadar aradan sonra bu yazi bizi kesmez. Cok ciddiyim! Bizi ikna etmelisin:)

didem dedi ki...

Genckiz olmus kizin:)