1 Aralık 2009 Salı

Umarım bu sondur


Bayram nedeniyle Eskişehir’deydik… Nilsu bayramın 1. günü çok kötüleşti… Ateşe ek olarak bitkinlik, iştahsızlık, dudaklarda kuruma ve çatlaklar başladı… Öğleden sonra aynı zamanda babamların aile dostu olan bir çocuk doktorunu aradık “Nereye, kime götürebiliriz” diye… Şans eseri nöbetçiymiş… Hemen gittik… Bir yakınımızın görmüş olması tabii içimizi rahatlattı… Ankara’da olsaydık bir hastanenin acilinde, hiç bilmediğimiz bir doktora teslim edecektik kendimizi…

Gribe bağlı olarak boğazda ve sol kulakta enfeksiyon başlamış… Antibiyotik verdi… Bu zamana kadar hiç antibiyotik kullanmamıştık… Bu kez de gerek kalmadı diye sevinmiştim… Olamadı maalesef…


İki gün perişandı çok miniğim… Hiç böyle görmemiştim kızımı… Halsiz, iştahsız, sürekli ağlamaklı ve keyifsiz… Derdini de anlatamayınca düşünün halini… Ama üçüncü günden itibaren antibiyotik etkisini göstermeye başladı ve toparladı… Mızmızlık ve iştahsızlık devam ediyor gerçi…

Ben çok yorgunum… Sadece bedenen değil, ruhen de… Ama en çok uykusuz… Zaten kötü olan uyku sanırım asla düzelmeyecek… Ve günlerce uyusam kendime gelemeyecekmiş gibi hissediyorum… Yani lafın kısası benim de ciddi bir bakıma ihtiyacım var gibi…

Dip: Ankara'da kendi doktorumuz ve acildeki doktorun aksine Eskişehir'de ki doktor "Bence domuz gribi değil" dedi... Ama sadece "Bence"...

Dip 2: Cevap veremedim ama yorum bırakan, telefonla arayan, ilgilenen herkese çok teşekkür ederim...

10 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Canım ya sondur merak etme sende kendine dikkat et, en çok sana ihtiyacı var unutma...
sevgiler..

Deniz dedi ki...

çok geçmiş olsun Nilsu'ya... Bayram ikinize de zehir olmuş ama neyse ki kısa zamanda atlattınız

Ballı Cimcime dedi ki...

CAnım çok üzüldüm, umarım tez zamanda iyileşir miniğimiz. Allah başka hastalık vermesin. Kendine iyi bak, selamlar:)

Yelish dedi ki...

Cok gecmis olsun minik kuzuya.
Bunlar hepolacak , ben kendimi alistirdim , Allah beterinden , o kotulerinden saklasin.
Hadi iyi hbaerlerinizi bekliyoruz , soyleendimize geldik hopladik zipladik vs gibi ! :)

Sibelbek dedi ki...

Çabucak iyileşsin küçük cimcime...
Senin Nilsu'yu birkaç günlüğüne bırakabileceğin, güvediğin kimse yok mu?

Anne İş'te dedi ki...

ama ben o alt dudağı kıvırır,kıvırır yerim yahu..Özlemcim;sağlam kız Nilsu..eminim geçecek,karakızım yine göbiş yapar..yeterki şu tatsızlığı bir savuşturun..acil şifalar ile duanın gerçekleşmesi için amin diyorum.
sen de fırsatını buldukça dinlenmeye çalış.Sevgilerimle..

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun tekrar. uyku meselesi konusunda nasıl yardımcı oluruz bilmiyorum ama. sadece ben de gece en az 1-2 defa kalkıyorum desem. geç yatarsa sorun daha kötü oluyor. bir de yatmadan bir saat kadar önce muhallebi/sütlaç/püre cinsinden birşey veriyorum. yine de gece uyanıp süt istiyor.
tracy hogg okuyorum devamlı tabii.
faydası oluyor bana.
kolay gelsin.
sevgiler
gorki

nilo dedi ki...

Canım çook geçmiş olsun, çabuk iyileşir inşallah. Sevgiler...

Güneş Akay dedi ki...

Malesef çaresiz hissedip kendimizi veriyoruz ilaçları, ilaçsızda olmuyor, ilaçlada bende ilaç verirken çok kötü hissediyorum kendimi.

Her zaman iyi olsunlar, Annem biz hasta olunca hep; sana gelen dertler bana gelsin derdi..

Çok geçmiş olsun..

elif ada dedi ki...

Çok geçmiş olsun Ozlem. Umarim bir daha hiç boyle seyler yasamazsiniz