21 Ağustos 2009 Cuma

Yaza ne kadar kaldı?

Tatilin kötüsü olur mu bilmem... En fazla süperi olmaz benim için... Döndük biz, biriktirdiğimiz anılarla... Şimdilik söylemler "Geçen hafta bugün bu saatte" diye başlayan cümleler şeklinde... Sanırım bir süre daha gider böyle... Yazacaklarım da, fotoğraflar da bundan sebeptir ki bir süre tatil anlarıyla ilgili olacaktır...

Sıkıldım ben... O yüzden biraz değişiklik yapayım dedim... Aslında aklımdaydı ne zamandır... Yazmak bile gelmiyordu içimden... Ufak şeyler belki ama olsun... Bazen bir broş değil midir düz siyah bir elbiseyi baştan sona değiştiren... Daha büyüklerine cesaretim yok henüz...

Sıkılan yalnız ben değilim... Onca özgürlük ve şımartılmışlıktan sonra onun için de çekilir değil buralar... Sokak eylemi sadece parkla sınırlı şimdilerde... O da ancak akşam üstü... Olan bize de olsa hak vermiyor değilim... Sahi bir daha ki yaza ne kadar kaldı?

11 yorum:

ELİF dedi ki...

nihayet döndünüz, hoşgeldiniz özlemciğim, özlettiniz...

Burcu dedi ki...

hoşgeldiniz.. Sabırsızlıkla bekliyorum tatil anılarını ve fotoları..

Sibelbek dedi ki...

hoşgeldiniz. özlettiniz :)
ve bir dahaki yaza çok az kaldı, çok aaazz! :D

xxx dedi ki...

en sonunda senden bir ses duyabildiğime sevindim.. hoşgeldiniz... blog harika olmuş.. sen geilince temasına bayıldım..

zeynep dedi ki...

hoşgeldiniz,
mail atmıştım blogu şifreli görünce,
yenilenmişsiniz,
güzel olmuş,

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim teşekkür ederim... Biz de özledik sizi:)

Burcu teşekkürler... Umarım en kısa sürede gelecek:)

Tibet'in sevgili annesi çok teşekkür ediyoruz... Böyle avutacağız artık kendimizi di mi:)

Esra uzun bir ara oldu gerçekten:) Teşekkürler bu arada... Dilime dolandı, yazacağım bir ara:)

Zeynep'cim mailine cevap attım aslında... Çok teşekkür ediyorum:)

sinem dedi ki...

Hoşgeldiniz canım degişiklik çok hoş olmuş

banu dedi ki...

yeni temanız çok güzel olmuş özlem... hoşgeldiniz :)

Esin dedi ki...

Hoşgeldiniz,fotoları bekliyoruz...

Güneş Akay dedi ki...

Yeni bannerınızla hoş geldiniz, yaza mı ne kaldı? :)

Sen Gelince dedi ki...

Sinem'cim hoşbulduk... Çok teşekkür ederiz:)

Banu beğenmene sevindim:) Hoşbulduk bu arada:)

Esin teşekkürler:) En kısa sürede:)

Güneş'cim teşekkürler:) Evet yaza:)))