6 Temmuz 2009 Pazartesi

2-1=1 mim

Sevgili Esin mimlemiş beni. Ben de daha fazla gecikmeden yapayım dedim ödevimi… Aslında iki mim konusu var ama ben seçme hakkımı kullanarak birini tercih ediyorum:)) (Esin var mıydı böyle bir hakkım? )

Biliyorsunuz bu blog sadece kızıma ayrıldığı için kendimle ilgili mimi atlayarak sadece ilkine cevap veriyorum… Yok aslında yazacak çok şeyim varmış. Ben de bu blog işine girdikten sonra fark ettim ama tutuyorum kendimi… Hani diyorum acaba bir blog da kendim için mi açsam…

Neyse konuyu dağıtmadan cevap vereyim… Nilsu için alışveriş yaptığım belli bir yer yok… Tabii bu her yerden alıyorum anlamına da gelmiyor… Ben bir çok kişinin aksine Mothercare’den çok az şey alıyorum. Doğumdan önce ve ilk 6 için neredeyse her şeyi oradan almıştım. Şimdi birkaç parçayla sınırlı. Mesela yaz için iki bikini 3 bluz ve bodyleri sadece… Artık bodylerini de Mothercare’den almayı düşünmüyorum… Çünkü yakaları çok açık… Yazın neyse ama kışın yaka bağır açıkta kalıyor… Marks and Spencer’ın bodyleri hem aynı fiyat hem de çok güzel… Kışın günlük giyebileceği çok şık eşofman altları almıştım oradan… Yaz için pek bir şey almadım sanırım. Smyk çok sık uğradığım mağazalardan biri… Uygun fiyatlı ve hoş şeyler bulabiliyorum… Zara Kids ve GAP Kids benim kendimi kaybettiğim mağazalar… Fiyatlar yüksek gibi görünse de arada uygun şeyler bulabilirsiniz… Karamela da sıkça uğradığım yerlerden… Renklerine bayılıyorum… BG Store ve Zeplin’den de bir iki parça aldım… LC Waikiki’ye ne olursa olsun ara ara bakıyorum… Çok cici ve çok ucuz şeyler bulmak mümkün. Elbise, pantolondan çok gün içinde sıkça değiştirmem gerek pamuklu bluzlar alıyorum oradan genellikle… Dediğim gibi tek bir yer yerine belli birkaç mağazadan parça parça almayı tercih ediyorum… Ha bir de Ankara’da yolum düşmüyor ama Eskişehir’e gittiğimde Espark’taki Venice Kids’e de mutlaka gidiyorum… Hele indirim varsa çok zevkli ve çok uygun şeyler oluyor.

1 yorum:

zeynep dedi ki...

mothercare yaka kısmına şiddetle katılıyorum:-) yazın farketmiyor ama ben de kışın aldıklarımı marks spencerden alıyorum. burada yok o yüzden hiç alamadım ama nexte de uygun fiyatlı güzel şeyler oluyormuş.

bu arada kendinle ilgili de yaz, ben okurum:-)