16 Nisan 2009 Perşembe

Nehir'i kurtaralım

Çok acı geliyor... Okudukça boğazımda bir şeyler düğümleniyor sanki... Tüm blogcu anneler bir şeyler yazdı onun için... Hani kelimelerin yetersiz kaldığı anlar vardır ya... İşte öyle bir şey bu... Diyorum ki belki hiç bir şey şu an burda yazılı olanlar, ama belki küçücük de olsa bir katkısı olur Nehir'e, minik kızı için çırpınan bir anneye... Her gece yatmadan önce başucunda dakikalarca dua ettiğim, bakmaya kıyamadığım yavrumu düşünüyorum... Bir anne için ne denli zor.... Lütfen kayıtsız kalmayalım... Nehir'i kurtaralım!

2 yorum:

Güneş dedi ki...

Bende okuduğum her blogda kitlendim düğümlendim,Allahım tüm meleklerimizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.Nehire ve nehir gibi tüm bebeklere acil şifalar diliyorum..

Güneş dedi ki...

Kelime doğrulama ne işe yarıyor acaba? Bazen error veriyor kaldır san mı:)?