13 Şubat 2009 Cuma

Ödül ve düzeltme

Begüm'ün annesi Güneş ve Beril'in annesi Zeynep ödüllendirdiler beni. Bugünlerde pek tadım olmadığı için biraz geciktirdim. Ödül için ikisine de çok teşekkür ederim.

Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural varmış:

1. Seni ödülendiren blog yazarlarının linkini vermek. (Bkz. beş satır yukarı)
2. Bu ödülü sevdiğin 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek. (Ben bu ödül oyununu biraz geciktirdiğim için severek okuduğum blogların hemen hepsi başkaları tarafından ödüllendirildi zaten. Bu yüzden bu seferlik kimseye paslamıyrum affınıza sığınarak:))
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek. (Eh 2. madde gereği bu madde de kendi kendini imha etmiş oluyor.)

Önemli bir not: Bir önceki postumda bugünlerdeki karamsarlığımdan bahsetmiştim. Gelen yorumları değerlendirdiğimde kendimi iyi ifade edemediğimi farkettim. Bu karamsarlık kendi içmde yarattığım bir duygu değildi. Hayat bu aralar sevdiklerime pek iyi davranmadığı ve bazı şeyler yolunda gitmediği için canım sıkkındı sadece...

Hiç yorum yok: