22 Aralık 2008 Pazartesi

Zor bir gecenin ardından

Dün geceden sonra şu saate kadar bir şeyler yazacak güç bulamadım kendimde. Babakuş çok yoğun bugünlerde. Çoğunlukla eve çok geç geliyor. Küçük cimcime dün çok huzursuzdu. Ben uyuttum o uyandı. Uyku ile uyanıklık arası yarım saat bilemedin 40 dakika. Ama deli gibi uykusu var. Gözlerini ovuşturuyor, çığlık çığlığa ağlıyor. Yeniden uyutuncaya kadar da sakinleşmiyor bir türlü. Her yolu deniyorum tabii... Bir süre sonra gözlerini kapatıp kendi ninnisini söylemeye başlıyor ama tam olarak dalamıyor. Dalıyor, daha ben bir oh çekmeden yeniden uyanıyor. Böylece gece yarısını buldu huzura ermesi. Ben de tükendim böyle olunca. Yalnız olduğum için destek gücümü de kaybettim.

Huzursuzluğumuz bugün de devam etti. Gece çok geç uyuduğu için çok yorgundu. Yine de gündüz uykusu konusunda direndi. Zorlamak istemedim ama uyumak istediğini her şekilde belli etti. Doğal olarak benim gücüm artarak tükenmeye devam etti. Şu an uyuyor ve bu gecenin sakin geçmesi için dua ediyorum.

Bir babanım diliden baba- çocuk ilişkisinin anlatıldığı çok güzel bir blog var. bloğu olan annelerin bir çoğu eminim biliyordur. Baba Olmak adlı bu blogda çok ilgi çekici yazılar ve çok yararlı bilgiler buluyorum. En son yazısında Evimdeki Yuva adlı bir web sitesinin linkini vermiş. Gerçekten hoş bir uygulama. Belki ileride düşünebilirim ama sanırım sadece İstanbul sınırları içinde kalıyordur.

Hiç yorum yok: